W twojej przeglądarce został zablokowany mechanizm skryptów JavaScript. Musisz mieć włączony JavaScript w przeglądarce aby korzystać z funkcjonalności tej strony.
Nie masz produktów w koszyku.
Przedstawiamy następne Maserati które mieliśmy przyjemność modyfikować. Tym razem zajęliśmy się modelem Levante z silnikiem wysokoprężnym pod maską, które niestety nie zapewniało odpowiedniego dla tej marki brzmienia. Receptą okazał się jak zawsze w takich przypadkach Maxhaust.
Gościliśmy ostatnio wyjątkowy samochód. Futurystyczne BMW i8 przyjechało do nas w celu uzyskania sportowego brzmienia, adekwatnego do jego wyglądu oraz osiągów. Zamierzony efekt uzyskaliśmy dzięki rewolucyjnym produktom firmy Maxhaust.
Kolejne BMW i8 - tym razem w wersji Roadster - trafiło w nasze ręce w celu poprawienia dźwięku. Futurystyczna hybryda została już fabrycznie wyposażona w soundbooster, naszym zadaniem było więc doposażenie jej w moduły dźwięku oraz sterowania Maxhaust - dzięki czemu maksymalnie wykorzystaliśmy potencjał aktywnego układu wydechowego.
Wyjątkowy egzemplarz Mercedesa Klasy S Coupe wymagał wyjątkowego brzmienia. Aby sprostać najwyższym wymaganiom zastosowaliśmy topowy, aktywny układ wydechowy Maxhaust. Teraz Mercedes nie tylko spektakularnie wygląda, ale równie dobrze brzmi!
Luksusowy Mercedes-Benz Klasy S Long zyskał nowe, adekwatne dla dużej limuzyny brzmienie. Jak zawsze w przypadku wersji z silnikami diesla postawiliśmy oczywiście na rozwiązanie w postaci aktywnego układu wydechowego Maxhaust..
Flagowa limuzyna Audi wymagała poprawy brzmienia silnika TDI. Oczywiście zastosowaliśmy w tej sytuacji aktywny układ wydechowy Maxhaust, który jako jedyny zapewnia prawdziwie sportowy dźwięk nawet w autach z silnikami diesla!
Kolejna, standardowa operacja - prezentowane Audi A7 potrzebowało sportowego brzmienia, jednak z zachowaniem komfortu codziennej jazdy oraz bez utraty gwarancji. Posłużyliśmy się zatem najlepszym dostępnym rozwiązaniem w postaci aktywnego układu wydechowego Maxhaust!!
Nowe Audi A7 w benzynowej wersji 45 TFSI zgłosiło się do nas w celu poprawy brzmienia. Oczywiście, jak w większości nowoczesnych silników, sięgnęliśmy po aktywny układ wydechowy Maxhaust który rasowe brzmienie łączy z komfortem użytkowania i małą inwazyjnością w samochód!
W celu montażu aktywnego układu wydechowego Maxhaust zjawiło się u nas Audi A7 50 TDI najnowszej generacji. Nowe A7 pomimo atrakcyjnego wyglądu nie zapewniało żadnego dźwięku, aktywny system Maxhaust to więc jedyne, skuteczne rozwiązanie problemu!
Nowy król hot-hatch: Mercedes-AMG A 45 S pomimo 421 KM pod maską potrzebuje agresywniejszego brzmienia. Z powodu filtrów GPF i związanych z tych problemów gwarancyjnych zdecydowaliśmy się na montaż aktywnego systemu Maxhaust - który zapewnia sportowy dźwięk bez trwałych ingerencji!
Kompletna konwersja nadwozia na model S 63 AMG oraz aktywny układ wydechowy Maxhaust - nasze bramy opuściła już niezliczona ilość Mercedesów Klasy S Coupe w takiej właśnie kompletacji. Dzisiaj prezentujemy kolejny egzemplarz luksusowego coupe, mogący poszczycić się całkowicie odmienionym wizerunkiem.
Prezentowany Mercedes-Benz S Coupe trafił do nas prawie nowy, niemal prosto z salonu. Naszym zadaniem było nadanie luksusowemu coupe więcej charakteru, czyniąc jego wygląd i brzmienie bardziej sportowym.
Co zrobić w przypadku, gdy w Mercedesie E 53 AMG Coupe brakuje sportowego dźwięku, ale jednocześnie zależy na zachowaniu komfortu jazdy? Z pomocą przychodzi aktywny układ wydechowy Maxhaust - sportowe brzmienie dostępne jest na każde wyciągnięcie ręki, po naciśnięciu jednego przycisku!
Mercedes-Benz S 400 Coupe choć dorównuje mocniejszym odpowiednikom prezencją oraz komfortem, odstaje niestety dźwiękiem silnika V6. Aby nadać S Coupe brzmienie potężnego V8, zamontowaliśmy oczywiście aktywny układ wydechowy Maxhaust!
Montaż aktywnego wydechu Maxhaust w Mercedesie AMG? Czemu by nie! W najnowszym Mercedesie C 43 AMG Coupe zainstalowany został aktywny system w topowej konfiguracji, którego zadaniem jest wspomaganie fabrycznego układu wydechowego.
Na montaż aktywnego układu wydechowego trafił do nas wyjątkowy gość - Mercedes-Benz SL 350. Benzynowy silnik V6 nie zapewniał satysfakcjonującego brzmienia, wspomogliśmy więc go soundbooster'em Maxhaust. Jak udowadnia prezentowana realizacja, również w takich sytuacjach jest to rozwiązanie idealne.
Tym razem aktywny układ wydechowy Maxhaust trafił do nietypowego pacjenta - Hondy Civic Type-R. Klient chciał uzyskać głośniejszy dźwięk, jednak bez utraty komfortu jazdy w dalekich trasach. System Maxhaust dzięki możliwości całkowitej dezaktywacji okazał się idealnym rozwiązaniem!
Ford Mustang i aktywny układ wydechowy Maxhaust? Wbrew pozorom, to perfekcyjne połączenie! Mustang z silnikiem 2.3 Ecoboost zyskał bowiem brzmienie rasowego V8, charakterystyczne dla tych legendarnych samochodów - czego nie zapewni niestety konwencjonalny układ wydechowy.
Na montaż aktywnego układu wydechowego Maxhaust trafił do nas nietypowy gość - nowy Ford Mustang Convertible. Amerykańska legenda z europejskim silnikiem 2.3 ecoboost pod maską potrzebowała dźwięku V8, active sound system okazał się więc idealnym rozwiązaniem.
Kolejny projekt wykonany na fabrycznym samochodzie, jeszcze przed odbiorem z salonu! Aby Klient mógł cieszyć się wymarzonym autem od samego początku, Mercedesa GLS wyposażyliśmy w aktywny układ wydechowy Maxhaust.
Następny, nowy Mercedes-Benz GLE 400d zgłosił się do nas w celu doposażenia w aktywny układ wydechowy Maxhaust. Aktywny wydech Maxhaust to bowiem jedyny system na rynku, którego montaż nie narusza gwarancji MB oraz oferuje możliwość sterowania dźwiękiem bezpośrednio z menu pojazdu!!
Prezentowany Mercedes-Benz GLE 400d opuścił nasze bramy zmodyfikowany niezwykle kompleksowo. Zajęliśmy się jego wyglądem, brzmieniem oraz osiągami - a wszystko to oczywiście przy pomocy najwyższej jakości produktów Brabus oraz Maxhaust.
Ogromne zainteresowanie nowym Mercedesem GLE sprawia, że również montaż w nich aktywnych układów wydechowych Maxhaust przeprowadzamy niemal taśmowo. Tym razem prezentujemy kolejnego SUVa w wersji 400d, który zyskał rasowe brzmienie pomimo silnika diesla pod maską!
Jeden z kilku najnowszych Mercedesów GLE które ostatnimi czasy trafiają do nas w celu montażu aktywnego układu wydechowego Maxhaust - jedynego skutecznego sposobu na poprawę dźwięku w samochodach z silnikami Diesla, w tym przypadku bez utraty fabrycznej gwarancji!
W nowym BMW X7 M50d podjęliśmy się rozbudowy fabrycznego, aktywnego układu wydechowego. Model M50d posiada bowiem głośniki wydechu już w standardzie, jednak dzięki wymianie modułu dźwięku na sterownik Maxhaust wraz ze sterowaniem Bluetooth, jego brzmienie stało się jeszcze bardziej realistyczne!
Choć BMW X7 M50d już fabrycznie wyposażone jest w aktywny układ wydechowy, jego brzmienie pozostawia wiele do życzenia. Na szczęście posiadamy rozwiązanie tego problemu - w postaci jego rozbudowy o moduły sterujące Maxhaust, pozwalające na całkowite zindywidualizowanie dźwięku!
BMW modele M50d wyposaża już fabrycznie w głośniki w tłumikach wzmacniające dźwięk, jednak ich dalsza rozbudowa o moduł Maxhaust (Stage 4) oraz moduł Bluetooth pozwala uzyskać niemal nieograniczone możliwości konfiguracji brzmienia. Całkowicie nowe barwy dźwięku, dodatkowe profile czy płynna regulacja głośności - BMW zaskakuje teraz swoim brzmieniem!
Prezentowany Porsche Cayenne przeszedł kompletną modyfikację nadwozia w GranSport - Luxury Tuning & Concierge. Aby brzmienie Porsche było adekwatne do jego wyglądu dołożyliśmy również naszą cegiełkę - w postaci aktywnego wydechu Maxhaust.
Nowy Porsche Cayenne trafił do nas w celu montażu aktywnego układu wydechowego. Zastosowaliśmy oczywiście najbardziej zaawansowany system na rynku - marki Maxhaust - pozwalający na sterowanie dźwiękiem zarówno poprzez aplikację na telefon jak i menu pokładowe auta.
Kolejny Porsche Cayenne opuścił nasze bramy wyposażony w aktywny układ wydechowy MAXHAUST. Aktywne układy to bowiem jedyne skuteczne rozwiązanie w kwestii poprawy dźwięku, zapewniające rasowe brzmienie benzynowego V8 z możliwością dowolnej regulacji poprzez tryby jazdy!
Następne Porsche opuściło nasze bramy wyposażone w aktywny układ wydechowy MAXHAUST. Model Panamera najnowszej generacji 971 zyskał dzięki temu sportowe brzmienie pasujące do jego wizerunku oraz osiągów - co istotne, dzięki możliwości całkowitego wyciszenia nie wpływające na komfort codziennej jazdy!
Porsche Panamera 4S cierpiało z powodu braku sportowego brzmienia, adekwatnego dla aut tej marki. Aby uzyskać agresywny dźwięk przy jednoczesnym zachowaniu komfortu jazdy zastosowaliśmy więc aktywny układ wydechowy Maxhaust!
Kolejne Porsche Panamera w wersji Diesel wyposażyliśmy w aktywny układ wydechowy Maxhaust. Aktywny system to bowiem jedyne skuteczne rozwiązanie w kwestii zapewnienia sportowego dźwięku we wszystkich autach z silnikami wysokoprężnymi - w tym Porsche.
Samochody Porsche z silnikami diesla pod maską przestały dziwić już dawno. Niestety, wysokoprężne jednostki napędowe nie są w stanie zapewnić adekwatnego dla marki brzmienia. W Porsche Panamera Diesel zamontowaliśmy więc aktywny układ wydechowy Maxhaust.
Przepiękne BMW M550d G31 przyjechało do nas na montaż aktywnego układu wydechowego Maxhaust. Dzięki temu w parze z wyglądem oraz osiągami podąża teraz także odpowiedni, sportowy dźwięk.
Tymczasem jedno z wielu kolejnych BMW Serii 5 G30 opuszcza nasz serwis wyposażone w aktywny układ wydechowy firmy Maxhaust. System ten to najbardziej zaawansowany active sound na rynku, nie dziwi więc, że staje się prawdziwym must have dla BMW 5!
BMW Serii 5 wyposażone w pakiet stylistyczny M Performance zachwyca swoim sportowym designem. Niestety współczesne silniki rozczarowują swoim brzmieniem - aby więc dźwięk współgrał z wyglądem, zamontowaliśmy w aucie topowy, aktywny układ wydechowy MAXHAUST.
Kolejne BMW Serii 5 z wysokoprężnym silnikiem pod maską zyskało rasowe brzmienie! Biała "piątka" nie uznawała kompromisów, stąd została przez nas wyposażona w topową konfigurację aktywnego układu wydechowego Maxhaust.
Tym razem w sportowe brzmienie aktywnego układu wydechowego Maxhaust wyposażyliśmy BMW M550d G30. 400 KM oraz 760 Nm z najmocniejszego diesla w ofercie zapewniają odpowiednie osiągi, jednak jak zawsze w przypadku silników wysokoprężnych - potrzebują wsparcia Maxhaust.
Flagowa limuzyna BMW w najnowszej odsłonie - model serii 7 G12 - zyskała potężne brzmienie adekwatne do swoich rozmiarów oraz statusu. Wszystko to oczywiście za sprawą aktywnego układu wydechowego Maxhaust.
Flagowa limuzyna BMW przyjechała do nas w celu uzyskania brzmienia adekwatnego dla rozmiaru i klasy auta. BMW Serii 7 z silnikiem diesla pod maską wyposażyliśmy więc w bestsellerowe rozwiązanie - aktywny układ wydechowy Maxhaust z najnowocześniejszym modułem dźwięku Stage 4..
Luksusowy Volkswagen Phaeton bazujący na Bentleyu Flying Spur potrzebował poprawy brzmienia - benzynowy silnik 4.2 V8 pod maską nie zapewniał bowiem adekwatnego dźwięku. Nawet przy tak dużej jednostce napędowej aktywny system Maxhaust okazał się strzałem w dziesiątkę.
Mercedes-Benz Klasy S Long po faceliftingu przyjechał do nas świeżo po odbiorze z salonu. Wersja S400d choć zapewnia oczekiwany komfort i osiągi, zawodzi w kwestii brzmienia. Receptą okazał się oczywiście aktywny układ wydechowy Maxhaust w topowej konfiguracji.
Mercedes-Benz Klasy S (V222) w wersji Long przyjechał do naszego serwisu na montaż aktywnego układu wydechowego Maxhaust aż z Niemiec. W przedłużanej Klasie S zastosowaliśmy oczywiście topową wersję systemu stawiając na najwyższą jakość oraz najlepszy dźwięk.
Mercedes-Benz Klasy S Long w najnowszej wersji po faceliftingu zwracał na siebie uwagę kompletnym pakietem stylizacji 63 AMG. Aby za usportowionym wyglądem podążał również odpowiedni dźwięk, w topowej limuzynie zainstalowaliśmy aktywny układ wydechowy Maxhaust.
Luksusowy Mercedes Klasy S z benzynowym silnikiem V8 pod maską wyposażony został w aktywny układ wydechowy Maxhaust. Po raz kolejny udowadniamy, że soundboostery rewelacyjnie sprawdzają się nie tylko w połączeniu z małymi silnikami!
Tym razem przedstawiamy Wam jednego z kolejnych Mercedesów Klasy S, które regularnie odwiedzają nas w celu montażu aktywnych układów wydechowych Maxhaust. Jak w większości z nich, również w tym egzemplarzu, postawiliśmy na topową konfigurację z dwoma soundboosterami.
I kolejny Mercedes-Benz Klasy S opuszcza nas wyposażony w aktywny układ wydechowy Maxhaust. Luksusowa limuzyna z najmocniejszym oferowanym silnikiem diesla pod maską zyskała dzięki temu potężne brzmienie, adekwatne dla swojego statusu.
Kolejny Mercedes-Benz Klasy S odwiedził nas w celu montażu aktywnego układu wydechowego Maxhaust. W prezentowanym aucie postawiliśmy na topową konfigurację aktywnego systemu - luksusowa limuzyna wymaga bowiem równie zaawansowanych rozwiązań.
Nasze bramy opuścił właśnie pierwszy i jedyny w Polsce Carlsson CS35 powstały na bazie przedłużonej wersji Mercedesa Klasy S (V222). Ekskluzywny bodykit zamontowany na flagowej limuzynie Mercedesa wzbogaciliśmy dodatkowo o aktywny układ wydechowy Maxhaust oraz zastrzyk mocy Brabus. Zapraszamy do zapoznania się z tym wyjątkowym projektem!
To już kolejny Mercedes-Benz Klasy S goszczący w naszym serwisie. W prezentowanym egzemplarzu w wersji silnikowej 350d dokonaliśmy najpopularniejszego zestawu modyfikacji – kuracji wzmacniającej silnika oraz aktywnego wydechu zapewniającego odpowiedni dźwięk.
Gelenda potrzebowała równie potężnego brzmienia jak jej prezencja. Mercedes Klasy G wyposażony został więc w aktywny układ wydechowy Maxhaust oraz końcówki wydechu AMG - aby dźwięk szedł w parze z wyglądem.
Legendarna Gelenda trafiła w nasze ręce! Mercedes-Benz Klasy G potrzebował bowiem dźwięku adekwatnego do swojego potężnego wyglądu. W G 350d zastosowaliśmy więc aktywny układ wydechowy Maxhaust w połączeniu z końcówkami wydechu AMG.
Mercedes-Benz GL wzmocniony modułem mocy Brabus potrzebował nowego, adekwatnego do osiągów brzmienia. Zastosowaliśmy więc rewolucyjny, aktywny układ wydechowy Maxhaust dzięki któremu GL 350 BlueTEC brzmi niemal jak AMG.
Potężny SUV potrzebował równie potężnego brzmienia. Mercedesa GLS wyposażyliśmy więc w aktywny układ wydechowy Maxhaust z możliwością sterowania dźwiękiem bezpośrednio poprzez tryby jazdy!
Kolejny SUV z silnikiem Diesla pod maską zyskał odpowiednie dla wyglądu i rozmiaru auta brzmienie. Niestety konwencjonalne układy wydechowe w silnikach wysokoprężnych charakteryzują się niską skutecznością – jak zawsze więc sięgnęliśmy po rewolucyjne rozwiązanie w postaci aktywnego systemu Maxhaust.
Porsche z silnikiem V8 pod maską nieraz również wymaga małej pomocy w kwestii brzmienia. Zajęliśmy się więc modelem Cayenne w najmocniejszej wersji wysokoprężnej - Diesel S z ponad 4 litrowym silnikiem V8 Diesel.
W prezentowanym Porsche Cayenne Diesel (958) po faceliftingu podjęliśmy się wyzwania poprawy dźwięku jego silnika. Silnik V6 Diesel pomimo swoich wielu zalet niestety nie generuje praktycznie żadnego dźwięku. W tym przypadku zdecydowaliśmy się więc na rewolucyjne rozwiązanie – aktywny system wydechowy firmy Maxhaust.
Choć Porsche Macan Diesel S został fabrycznie wyposażony w aktywny układ wydechowy, jego brzmienie nadal odbiega od ideału. Na szczęście rozwiązanie problemu zapewniają produkty Maxhaust, jednocześnie dodając także możliwość sterowania systemem z telefonu.
Jeden z pierwszych w Polsce egzemplarzy Porsche Macan po faceliftingu trafił do nas fabrycznie nowy, jeszcze przed odbiorem przez Klienta. Celem wizyty był montaż aktywnego układu wydechowego Maxhaust, tak aby czerwone Porsche nie zdradzało swojego 2 litrowego silnika pod maską..
Prosto z odbioru w salonie na montaż aktywnego układu wydechowego Maxhaust trafiło do nas prezentowane, białe Audi. Nowe Q7 zyskało więc system znany z modelu SQ7 jednak oparty na zdecydowanie nowocześniejszych, lepiej brzmiących komponentach.
Przedstawiamy Audi SQ7 z zestawem modyfikacji ABT oraz aktywnym układem wydechowym Maxhaust. Agresywnie stylizowany bodykit nie szedł w parze z brakiem brzmienia silnika diesla pod maską - tu jak zawsze idealną receptą okazał się system Maxhaust Active Sound.
Choć prezentowane Audi SQ7 wyposażone w kompletny pakiet modyfikacji ABT prezentowało się niezwykle dynamicznie, dźwięk silnika diesla pod maską skutecznie niszczył jego sportowy charakter. Po montażu aktywnego układu wydechowego Maxhaust całość nabrała odpowiedniego wyrazu!
Duże SUVy to zdecydowanie nasi najpopularniejsi klienci na aktywne układy wydechowe. Samochody pokroju Mercedesa GLE, BMW X5 czy prezentowanego Audi Q7 - dysponują bowiem dużą mocą, potężnym wyglądem i jednocześnie zupełnym brakiem brzmienia.
Audi Q7 to częsty gość w naszym serwisie. Prezentowany egzemplarz to jedna z wielu "Q-siódemek" w których ostatnimi czasy zainstalowaliśmy bestsellerowy system Maxhaust - najbardziej zaawansowany aktywny układ wydechowy na rynku.
Audi Q7 w swojej najnowszej odsłonie przyjechało do nas na montaż aktywnego układu wydechowego Maxhaust. Prezentowany model po faceliftingu zyskał system bez żadnych kompromisów - oparty na aż dwóch soundboosterach, dzięki czemu jego dźwięk nie ma sobie równych!
Niebieski Range Rover Sport przyjechał do nas w celu poprawy brzmienia silnika diesla umieszczonego pod jego maską. Aby dźwięk szedł w parze ze sportową stylizacją prezentowanego egzemplarza zastosowaliśmy oczywiście aktywny układ wydechowy Maxhaust.
Kolejny Range Rover zyskał potężne brzmienie, adekwatne dla klasy auta. Tym razem zajęliśmy się modelem Sport SDV6 - którego silnik diesla pod maską niestety nie zapewniał żadnego dźwięku - montując aktywny układ wydechowy Maxhaust.
Luksusowy Range Rover potrzebował zmiany wizerunku. Aby zapewnić mu agresywniejszy wygląd oraz idące za nim brzmienie, połączyliśmy siły dwóch topowych firm tuningowych - Startech oraz Maxhaust..
Rodzinny SUV również zasługuje na rasowy dźwięk wydechu. Volvo XC90 wyposażyliśmy więc w aktywny układ wydechowy Maxhaust - jedyne skuteczne rozwiązanie dla aut z silnikami diesla pod maską zapewniające najbardziej realistyczne brzmienie!
Prezentowany Volkswagen Touareg to pierwszy w Polsce egzemplarz najnowszej generacji wyposażony w aktywny układ wydechowy. Topowy samochód wymagał topowych rozwiązań - postawiliśmy więc na najnowocześniejszy na świecie system Maxhaust ze sterownikiem Stage 4.
Volkswagen Touareg trafił do nas w celu zapewnienia mu brzmienia na miarę największego SUVa VW. W samochodzie z silnikiem diesla pod maską zainstalowaliśmy więc aktywny układ wydechowy Maxhaust w najlepszej dostępnej konfiguracji.
Kolejny już Volkswagen Touareg z silnikiem wysokoprężnym pod maską zyskał sportowe brzmienie benzynowego V8. Wszystko to oczywiście za sprawą aktywnego układu wydechowego Maxhaust.
Przedstawiamy kolejną z naszych bestsellerowych modyfikacji. Następne BMW X6 F16 z silnikiem diesla pod maską trafiło do nas oczywiście w celu montażu aktywnego układu wydechowego Maxhaust.
BMW X6 F16 z aktywnym układem wydechowym Maxhaust to zdecydowanie najpopularniejsza realizacja w ostatnim czasie jaka opuszcza nasz serwis. Z przyjemnością prezentujemy kolejną - białe X6 4.0d z topową konfiguracją Maxhaust.
Następne BMW X6 M50d F16 zgłosiło się do nas w celu zapewnienia mu brzmienia adekwatnego do osiągów. Jak zawsze postawiliśmy na sprawdzone rozwiązanie w postaci aktywnego układu wydechowego Maxhaust.
BMW X6 M50d to częsty gość w naszym serwisie. Prezentowany egzemplarz trafił do nas w celu dokonania bestsellerowych w tym aucie modyfikacji – montażu nakładek poszerzających na nadkola Hamann oraz aktywnego układu wydechowego Maxhaust.
Kolejny tydzień rozpoczynamy od kolejnego BMW X6 M50d F16, które trafiło do naszego serwisu w celu montażu aktywnego układu wydechowego Maxhaust. Następne BMW może zaskakiwać swoim realistycznym brzmieniem pomimo silnika diesla pod maską!
W prezentowanym BMW X6 F16 z najmocniejszym silnikiem diesla pod maską – M50d – podjęliśmy się zadania zapewnienia mu odpowiedniego brzmienia. Jak zawsze w przypadku aut z silnikami wysokoprężnymi postawiliśmy na rewolucyjne rozwiązanie w postaci aktywnego układu wydechowego Maxhaust.
BMW X6 M50d potrzebowało więcej pierwiastka M. Aby zapewnić w M50d sportowe doznania, wyposażyliśmy prezentowany egzemplarz w aktywny układ wydechowy Maxhaust oraz zmodyfikowaliśmy zawieszenie przy pomocy produktów Hamann oraz H&R.
Pomiędzy kolejnymi, dużymi projektami nad którymi pracujemy nasz serwis opuszcza ogromna liczba samochodów które doposażamy w aktywny układ wydechowy Maxhaust. Jednym z nich jest prezentowane BMW X6 M50d w którym zamontowaliśmy system oparty na dwóch soundboosterach!
Następne BMW X6 z wysokoprężnym silnikiem pod maską zyskało brzmienie V8! W prezentowanym X6 E71 zamontowaliśmy bowiem aktywny układ wydechowy Maxhaust z modułem dźwięku Stage 3.
Białe BMW X6 M50d E71 zgłosiło się do nas w celu zapewnienia dźwięku adekwatnego do osiągów silnika. Jak zawsze w takim przypadku sięgnęliśmy po niezawodne rozwiązanie w postaci aktywnego układu wydechowego Maxhaust.
Przedstawiamy następnego SUVa z silnikiem diesla wyposażonego w nasz bestsellerowy, aktywny układ wydechowy Maxhaust. Tym razem zapewniliśmy potężne brzmienie w BMW X6 E71.
Kolejny Porsche Cayenne Diesel 958 trafił do naszego serwisu w celu montażu aktywnego układu wydechowego Maxhaust. Postawiliśmy oczywiście na najbardziej zaawansowane rozwiązanie w postaci zestawu dwóch boosterów oraz sterownika Stage 3
Kolejny Mercedes zyskał rasowe brzmienie dzięki instalacji aktywnego układu wydechowego Maxhaust. Tym razem przyjechał do nas model GLC SUV, który teraz zaskakuje sportowym dźwiękiem sterowanym bezpośrednio z kokpitu oraz poprzez aplikację na telefon!
Tym razem - dla odmiany od popularnych w naszym serwisie modeli GLE oraz GLS - na montaż aktywnego układu wydechowego Maxhaust trafił do nas mniejszy SUV Mercedesa, w najnowszej wersji GLC 200d. Tym samym zyskał on rasowe brzmienie, bez ryzyka utraty fabrycznej gwarancji!
Mercedes-Benz GLC Coupe zwraca na siebie uwagę dynamicznie stylizowanym nadwoziem, a w przypadku opisywanego egzemplarza również podkręconymi osiągami. W tym wszystkich brakowało jednak odpowiedniego dźwięku - aktywny układ wydechowy Maxhaust rozwiązał i ten problem.
Kolejna "para" która niedawno trafiła do naszego serwisu. Tym razem podjęliśmy się podwójnego montażu aktywnego systemu Maxhaust wraz z nowymi końcówkami wydechu w dwóch identycznych Mercedesach GLC 250 Coupe.
Kolejne BMW opuściło nasz serwis ze sportowym dźwiękiem dzięki instalacji aktywnego układu wydechowego Maxhaust - najlepszego sposobu na agresywne brzmienie nawet w samochodach z silnikami Diesla!
Tym razem montaż aktywnego układu wydechowego Maxhaust przeprowadziliśmy w nietypowym pojeździe - mowa bowiem o 280 konnej Alfie Romeo Stelvio. 2-litrowy silnik potrzebował jednak bardziej sportowego dźwięku, adekwatnego dla włoskiej marki.
Audi Q5 które mieliśmy okazję gościć w naszym serwisie to kolejny dowód, że aktywne układy wydechowe Maxhaust sprawdzają się świetnie nie tylko w pojazdach z silnikami diesla. Tym razem aktywny dźwięk trafił bowiem do benzynowego SUVa.
W naszym serwisie gościliśmy Jeepa Grand Cherokee. Amerykański SUV pomimo budzącego respekt wyglądu, z powodu silnika diesla pod maską nie zapewniał odpowiedniego brzmienia. Rozwiązaniem okazał się aktywny układ wydechowy Maxhaust.
Ford Ranger Raptor - swoim wyglądem oraz nazwą - obiecuje wyjątkowe doznania. Niestety silnik Diesla pod maską skutecznie tłumi większość z nich, a przede wszystkim - brzmienie. Jak zawsze sytuację uratował aktywny układ wydechowy Maxhaust!
Kolejny Ford Ranger Raptor zawitał do naszego serwisu w Poznaniu celem montażu aktywnego układu wydechowego Maxhaust. Potężna sylwetka oraz legendarna nazwa wymagają bowiem odpowiednio rasowego brzmienia, czego niestety nie jest w stanie zapewnić silnik diesla pod maską.
Range Rover Sport w wysokoprężnej wersji SDV6 nie zachwycał swoim brzmieniem. Aby nadać mu dźwięk adekwatny do wyglądu nadwozia zastosowaliśmy więc aktywny układ wydechowy Maxhaust - bezkonkurencyjne rozwiązanie dla silników diesla!
DeeJayPallaside przyjechał do nas w celu podrasowania jego Range Rovera Sport. Naszym zadaniem było nadanie Range'owi agresywnego brzmienia adekwatnego dla jego potężnego wyglądu - co oczywiście zrobiliśmy przy pomocy bezkonkurencyjnego, aktywnego układu wydechowego Maxhaust!
Czarny charakter prezentowanego Range Rovera Sport wymagał wzmocnienia jego dźwięku. Aby nadać agresywne i sportowe brzmienie sięgnęliśmy oczywiście po bestsellerowe rozwiązanie - aktywny układ wydechowy Maxhaust.
Range Rover Velar potrzebował sportowego brzmienia. Sportowy SUV z 300 konnym, 2-litrowym silnikiem benzynowym wyposażony został więc w aktywny układ wydechowy Maxhaust - bezkonkurencyjne rozwiązanie dla jednostek o mniejszych pojemnościach.
W celu montażu aktywnego układu wydechowego odwiedził nas jeden z najnowszych modeli Range Rover - Velar. Auto w topowej wersji D300 HSE cechuje się świetnymi osiągami oraz wyglądem, jednak zdecydowanie brakowało tu odpowiedniego dźwięku..
Na montaż aktywnego układu wydechowego Maxhaust trafił do nas nietypowy pacjent - Infiniti Q60 Coupe z benzynowym silnikiem V6 pod maską. Pomimo ponad 400 koni mocy jego dźwięk mocno odbiegał od oczekiwań. Postawiliśmy więc na aktywny system Maxhaust będący rewelacyjną alternatywą dla konwencjonalnych wydechów.
Volkswagen Arteon to zdecydowanie najbardziej atrakcyjny stylistycznie model w gamie producenta z Wolfsburga. Dodatkowo doposażony w szereg dodatków tuningowych - jak prezentowany egzemplarz - przyciąga na ulicy mnóstwo spojrzeń. My zadbaliśmy o to, żeby w parze z niebanalnym wyglądem podążało odpowiednie brzmienie!
Alfa Romeo Giulia Veloce o mocy 280 KM zyskała odpowiednie, sportowe brzmienie. Priorytetem było jednak utrzymanie komfortu dalekich podróży, dlatego w tym przypadku zdecydowaliśmy się na montaż aktywnego wydechu Maxhaust - którego za pomocą jednego przycisku można całkowicie dezaktywować!
Sportowy design Audi A7 w tym przypadku nie szedł w parze z adekwatnym brzmieniem. Aby nadać mu rasowy dźwięk sięgnęliśmy po rewolucyjne rozwiązanie w postaci aktywnego układu wydechowego Maxhaust.
Następne Audi A6 C7 wyposażyliśmy w aktywny układ wydechowy Maxhaust. Tym razem jednak, do naszego serwisu trafił egzemplarz z benzynowym, 3 litrowym silnikiem pod maską - systemy active sound również w takich przypadkach sprawdzają się doskonale!
Następne Audi A6 opuściło nasz serwis z zainstalowanym aktywnym układem wydechowym Maxhaust. Czarne Audi zyskało topowy zestaw oparty na dwóch soundboosterech oraz najnowocześniejszym module dźwięku Maxhaust!
Kolejne Audi A6 C7 przyjechało do nas na szybką poprawę brzmienia. Pomimo benzynowego silnika FSI pod maską, zdecydowaliśmy się na montaż aktywnego układu wydechowego Maxhaust - który zapewnił nie tylko rasowy dźwięk ale również najwyższy komfort użytkowania!
Szybka i skuteczna modyfikacja Audi A6 C7. Trafił do nas bowiem model 3.0 TDI Competition wyposażony fabrycznie w aktywny układ wydechowy Maxhaust, a naszym zadaniem była jego rozbudowa o lepszy moduł dźwięku i moduł sterowania telefonem.
Audi A6 Avant z silnikiem TDI pod maską zgłosiło się do nas w celu poprawy brzmienia. Jak zawsze przy pracy z silnikami wysokoprężnymi postawiliśmy na jedyne skuteczne rozwiązanie w postaci aktywnego układu wydechowego Maxhaust.
Ostatnimi czasy samochody marki Audi gościmy u nas niezwykle często. Zdecydowana większość - w tym prezentowane A6 Avant - trafia do nas w celu montażu aktywnego układu wydechowego Maxhaust.
Matowe BMW 640 Coupe zachwycało dynamicznym wyglądem, jednak czar pryskał z powodu nieadekwatnego do niego brzmienia. Aby dźwięk dorównał designowi, zamontowaliśmy aktywny układ wydechowy Maxhaust - idealny niemal dla każdego auta!
Kolejna "Piątka" z wysokoprężnym silnikiem pod maską zyskała sportowe brzmienie dzięki instalacji aktywnego układu wydechowego Maxhaust. BMW Serii 5 G30 to bowiem jeden z najpopularniejszych modeli zgłaszających się po system active sound.
Najnowsze BMW serii 5 G30 z silnikiem diesla pod maską zyskało sportowe brzmienie dzięki aktywnemu układowi wydechowemu Maxhaust.
Kolejne BMW Serii 5 zyskało nowe, sportowe brzmienie. W tym przypadku aktywny układ wydechowy Maxhaust trafił do modelu 528i F10, z 2-litrowym silnikiem benzynowym pod maską. Teraz niewielka benzyna swoim brzmieniem dorównuje jednostkom V8!
BMW 535d F11 to perfekcyjne połączenie rodzinnej funkcjonalności oraz sportowych aspiracji mocnego silnika diesla. Aby podkreślić dynamikę auta jednocześnie nie rezygnując z komfortu codziennej jazdy, zamontowaliśmy w nim aktywny układ wydechowy Maxhaust.
Tym razem kompleksowo zajęliśmy się najnowszym Mercedesem Klasy E (W213). Czarna limuzyna okazała się dla naszego Klienta niewystarczająco sportowa i dynamiczna. Zaradziliśmy temu podnosząc moc jej silnika, stosując aktywny układ wydechowy oraz modyfikując wizualnie tylną część pojazdu!
Następny Mercedes-Benz zyskał nowy, sportowy dźwięk - tym razem zajęliśmy się nową Klasą E kombi (S213). Aktywny układ wydechowy Maxhaust to bowiem brzmienie dokładnie dopasowane do potrzeb w każdym warunkach, dodatkowo bez utraty fabrycznej gwarancji!
Prezentowany Mercedes-Benz Klasy E Estate (S213) po wizycie w naszym serwisie zyskał sportowe brzmienie dzięki aktywnemu wydechowi Maxhaust. Aby za brzmieniem podążał odpowiedni wygląd, dokonaliśmy również modyfikacji tyłu w oparciu o oryginalne części Mercedes-AMG.
Nowy Mercedes Klasy E Cabriolet potrzebował więcej charakteru. Aby nadać mu nieco agresywności zamontowaliśmy aktywny układ wydechowy Maxhaust oraz wymieniliśmy tylny dyfuzor wraz z końcówkami wydechu. W efekcie samochód stracił swój zbyt ugładzony styl.
Najnowszy Mercedes-Benz Klasy E Coupe (C238) w benzynowej wersji E 300 trafił do nas w celu zapewnienia sportowego brzmienia bez negatywnego wpływu na komfort jazdy. W "małej eSce" zamontowaliśmy więc aktywny układ wydechowy Maxhaust.
Prezentowany Mercedes-Benz Klasy C (W205) po faceliftingu trafił do nas niemalże prosto z odbioru w salonie. Aktywny układ wydechowy Maxhaust to bowiem brak problemów z gwarancją producenta i pewność sportowego dźwięku w każdej sytuacji bez konieczności wymiany fabrycznych podzespołów!
Prezentowany Mercedes-Benz Klasy C (W205) to świetny przykład na to, że aktywny układ wydechowy Maxhaust jest rozwiązaniem nie tylko dla aut z silnikiem diesla. W tym przypadku Maxhaust skutecznie wspiera bowiem układ wydechowy w benzynowej Klasie C.
Najmniejsze, 4-drzwiowe coupe marki Mercedes-Benz trafiło do nas w celu poprawy jego brzmienia. W modelu CLA 180 zastosowaliśmy więc aktywny układ wydechowy Maxhaust - gwarantujący sportowy dźwięk w każdych warunkach!
W celu uzyskania sportowego brzmienia do naszego serwisu trafił Mercedes-Benz CLA. Wysokoprężna jednostka napędowa pod maską sprawiła, że tylko jedno rozwiązanie zapewniło pożądany efekt - aktywny układ wydechowy Maxhaust.
W białym Mercedesie CLA zajęliśmy się poprawą wyglądu tylnej części auta oraz zapewnieniem silnikowi diesla adekwatnego do wyglądu, sportowego brzmienia. Wybór padł na produkty Carlsson oraz Maxhaust.
W Audi A5 TDI naszym zadaniem była poprawa brzmienia wysokoprężnej jednostki napędowej. Postawiliśmy oczywiście na najlepsze rozwiązanie na rynku - aktywny układ wydechowy Maxhaust, dzięki któremu A5 brzmieniem zawstydza nawet sportowe RS5!.
Audi A5 Sportback z silnikiem TDI pod maską potrzebowało sportowego dźwięku. Tradycyjnie w tego typu sytuacjach sięgamy po aktywny układ wydechowy Maxhaust stanowiący jedyne, skuteczne rozwiązanie braku brzmienia silników Diesla.
Kolejne Audi wyjechało od nas z nowym brzmieniem! Tym razem aktywny układ wydechowy Maxhaust zamontowaliśmy w modelu A5 Sportback - tak aby jego dynamiczny styl podążał w parze z odpowiednim, sportowym dźwiękiem..
Audi A5 Coupe pomimo dynamicznej stylizacji nadwozia rozczarowywało brakiem równie sportowego brzmienia. W prezentowanym egzemplarzu zamontowaliśmy więc bestsellerowy, aktywny układ wydechowy Maxhaust!
Audi A4 B9 Allroad opuściło nasze bramy wyposażone w aktywny układ wydechowy Maxhaust. Postawiliśmy oczywiście na najnowocześniejszą konfigurację na rynku z rewolucyjnym modułem dźwięku Maxhaust.
Na montaż aktywnego układu wydechowego Maxhaust trafiło do nas niepozorne Audi A4. Szare kombi zyskało jednak rasowe brzmienie, oparte na topowym, aktywnym systemie z najnowocześniejszym modułem dźwięku Stage 4.
Tym razem zajęliśmy się niepozorną Skodą Superb. Samochód w topowej wersji Laurin & Klement z ponad 200 konnym silnikiem pod maską zapewniał osiągi oraz komfort jazdy, jednak brakowało mu brzmienia. Z pomocą przyszedł oczywiście aktywny wydech Maxhaust.
Przedstawiamy kolejną realizację. Tym razem zgłosił się do nas Klient z chęcią poprawy brzmienia Audi TT Roadster. Niestety niewielki silnik nie zapewniał odpowiedniego dla roadstera dźwięku. Rozwiązaniem okazał się więc aktywny wydech firmy Maxhaust.
Volkswagen Passat CC z pakietem stylizacyjnym R-Line prezentuje się wyjątkowo atrakcyjnie. Dynamiczna linia nadwozia w połączaniu z modnym, białym lakierem tworzą świetną całość. Niestety silniki pod maską VW nie zapewniają mu odpowiedniego brzmienia, co postanowiliśmy zmienić za pomocą aktywnego systemu Maxhaust.
Prekursor czterodrzwiowych coupe - pierwsza generacja Mercedesa CLS - trafił do naszego serwisu w celu wzmocnienia brzmienia przy pomocy aktywnego układu wydechowego Maxhaust, jedynego skutecznego rozwiązania dla samochodów z silnikami Diesla.